קייטרינג ואירועים בימי הקורונה ואחריה

כולנו הושפענו מכניסתה של הקורונה למרחב המחייה שלנו, ודברים שהיו כה פשוטים ומובנים מאליהם בעבר, הפכו למורכבים ומסובכים. אבל חשוב לזכור, שבסה"כ ישראל והעולם כולו במגמת חזרה לנורמליות, ועד אז חשוב שנמשיך ליהנות מהחיים, לטייל ולחגוג, רק חשוב שנציית להנחיות, בשביל לשמור על הבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו.

אז אם אתם מתכננים אירוע בקרוב ומתחילים לראיין חברות קייטרינג לאירועים, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים, שיעזרו לכם לבחור קייטרינג שישמור עליכם ועל האורחים באירוע, בצורה המיטבית, כדי שאתם תוכלו ליהנות מהאווירה ומהחגיגה ולהשאיר את הצרות והדאגות בחוץ.

 

מה קורה בחזית התו הירוק?

נכון לרגע כתיבת שורות אלו, אולמות וגני אירועים חייבים לפעול תחת הנחיות התו הירוק. מותר להם לארח עד 500 איש במקום פתוח ועד 400 איש בחלל סגור, ובנוסף ישנה מגבלת תפוסה של  75% מהתפוסה המקסימלית של המתחם. לכן, לפני הכל חשוב שתתעדכנו באתר של משרד הבריאות, בסמוך לאירוע, ותתקשרו את הכל לאורחים, מבעוד מועד. שיהיו מודעים למה שנדרש מהם, להגיע מחוסנים (3 פעמים) או עם תוצאות בדיקה שלילית. הכי פשוט וקל, לשלוח לאורחים הנחיות בסמס או לציין בשיחת הטלפון של אישורי ההגעה, כך תוכלו להוריד מעצמכם, התמודדות מיותרת ביום האירוע.

 

4 טיפים חשובים לבחירת קייטרינג לאירועים בתקופת הקורונה:

  1. מה קורה מאחורי הקלעים? היגיינה והנחיות במטבח

בין אם אתם מחפשים קייטרינג לאירועי חברה, כנסים והרצאות או לאירוע פרטי שלכם, חשוב שתתעקשו לבדוק את המטבח, ואת מאחורי הקלעים של האירוע. בידקו שצוות המטבח עוטה מסיכות בעת הבישול, משתמש בכפפות, שהירקות והפירות נשטפים היטב ובכלל שמחטאים ומקפידים על סביבה נקייה.

 

  1. וודאו האם חברת הקייטרינג שומרת על ההנחיות גם בחזית הבמה, בסביבת האורחים!

אל תתביישו ושאלו מבעוד מועד, האם הצוות מקפיד על שמירת מרחק, עטיית מסיכות לכל אורך האירוע, כפפות בכל מגע עם המנות, והגשה סטרילית עם מלקחיים.

 

  1. סעיף קורונה בחוזה שלכם עם הקייטרינג – הוא חובה!

וודאו שחוזה ההתקשרות עם חברת הקייטרינג, כולל סעיף שמציין בבירור שניתן לקבל זיכוי או לדחות את האירוע, במקרה של קורונה. מה שמביא אותנו לסעיף האחרון והחשוב מכל:

 

  1. היו גמישים ומוכנים נפשית לשינויים

כבר ראינו שהכל יכול לקרות. הנחיות ממשלה משתנות, הכלה נכנסת לבידוד ברגע האחרון, לכן חשוב שתנשמו עמוק, היו גמישים ומוכנים לכל שינוי של הרגע האחרון, כדי למנוע מעצמכם מתח מיותר ברגע האמת.

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>