מתכננים אירוע? טיפים לבניית תפריט מנצח

תפריט הוא משהו שרובנו לוקחים בדרך כלל כמובן מאליו, בין אם אנחנו מתארחים באירוע כלשהו או יושבים במסעדה, מישהו כבר עשה עבורנו את העבודה וכל מה שנותר לנו לעשות, זה לבחור את המנה או המנות האהובות עלינו, אלו שקורצות לנו ראשונות מבין דפי התפריט.

לעומת זאת כשאתם מארגני האירוע, מומלץ ואף רצוי שתהיו מעורבים בבניית התפריט, ביחד עם חברת הקייטרינג לאירועים שבחרתם, כדי לוודא שהוא יהיה מותאם עבורכם ועבור האורחים באירוע.

אז איפה מתחילים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, מיד נחלוק איתכם מספר טיפים חשובים, שיסייעו לכם לבנות תפריט מנצח:

  1. עונים על מספר שאלות בסיסיות:  מה אתם אוהבים ומה האורחים יאהבו?

חשוב שתשמרו על איזון בין ההעדפות שלכם כמארגני האירוע, לבין מה שהאורחים יאהבו. האינסטינקט הראשוני הוא לכלול רק דברים שאוהבים בתפריט, אבל אם אתם לדוגמה צמחוניים או טבעוניים, חשוב שהתפריט יענה גם על הצרכים של האורחים ויכלול מנות בשריות. לחלופין, גם אם אתם מעדיפים מנות ייחודיות וחדשניות, אנו ממליצים לכם לשלב מנות פופולריות ובסיסיות שידברו לכולם. בנוסף, אל תשכחו לוודא שהתפריט מותאם לבעלי רגישויות כמו רגישות לגלוטן למשל, כך שכולם יצאו שבעים ומרוצים מהאירוע.

  1. לכו על תפריטים עונתיים!

סעיף זה הוא חובה! ויסייע לכם בבניית תפריט מדוייק ובעלויות נמוכות יותר, שכן מאכל שכרגע בעונה הוא בהכרח זול יותר. לדוגמה, אם הזמנתם קייטרינג לאירוע פרטי בקיץ ובצהרים, מרקים חמים הם מיותרים לחלוטין, בעוד שפירות העונה כמו ענבים ואבטיח, קוקטיילים צוננים וסלטים מרעננים, הם בהחלט במקום!

  1. מהו אופן ההגשה באירוע?

לסיום, אנחנו ממליצים בחום, להתאים את המנות בתפריט לסוג ההגשה באירוע. קחו בחשבון שלא כל מנה מתאימה בתור מנת בופה, לדוגמה מנות נוזליות למיניהן שלא מתניידות טוב מהמזנון לשולחן.

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>