מחפשים קייטרינג לאירוע באוויר הפתוח/בטבע? כדאי שתקראו את זה!

אנחנו עדים למגמת עלייה בקרב קיום אירועים באוויר הפתוח/בטבע. ובכן, אנחנו מאוד בעד- אבל הטבע הוא בלתי צפוי וזה גם סוד קסמו. אם גם אתם חולמים על אירוע מושלם תחת כיפת השמיים, כזה שלא מזכיר אף אירוע שערכתם או הוזמנתם אליו, קחו בחשבון שבאירוע בטבע חוקי המשחק משתנים, ולפתע פתאום צצים אתגרים חדשים שלא חשבתם עליהם.

אז מהם האתגרים המרכזיים של אירועים בטבע?

  1. האם המיקום נגיש?

    וודאו שההגעה למקום האירוע לא מאתגרת מדי. זה אומר, בלי הרבה מדרגות, סלעים ומכשולים, כי אנחנו לא מארגנים מסלול ב-"נינג'ה ישראל". אנחנו בהחלט בעד שבילים מסודרים, מוארים ומונגשים, שיאפשרו לילדים והאורחים המבוגרים ליהנות ולהגיע בקלות.

  2. האם העונה מתאימה?

    חשוב שתבחרו בעונה המתאימה, כדי שהאירוע יזרום ויתנהל בצורה חלקה. בישראל חודשי הקיץ יולי-אוגוסט, חמים מאוד ולחים, וחודשי החורף בדגש על ינואר-פברואר, קרים וגשומים. לכן, החודשים המושלמים עבור אירוע בטבע הם בסתיו או באביב, כלומר אפריל-מאי או ספטמבר-אוקטובר. 

  3. האם המיקום שבחרתם מתאים לאירועים?

    גם אם מצאתם יער מושלם או חורשה קסומה, הם לא בהכרח מתאימים לאירוע בטבע. ביער לדוגמה, חשוב להקפיד שהאירוע ייערך בקרחת היער ולא תחת העצים, כדי למנוע מעלים, ענפים ואצטרובלים, מלהגיע לצלחת של האורחים. בנוסף, חשוב לוודא שהקרקע יציבה וניתן להעמיד עליה דוכני אוכל, ושאתם במקום מבודד ולא באמצע המסלול של הטרקטורונים מהמושב ליד.

מכיוון שהקייטרינג הוא מסמר הערב, חשוב שתכירו מספר טיפים, שיעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירועים בטבע:

  1. אין חכם כבעל נסיון – לכו על קייטרינג עם נסיון עשיר באירועים בטבע!

לא כל שירות קייטרינג לאירוע פרטי או אירועי חברה, בהכרח מתמחה באירועים בטבע. לכן, חשוב שתבחרו בקייטרינג שמנוסה בהכנה ובהגשה של מנות בתנאי שטח, שיש ביכולתו לתפעל את כל מערך הלוגיסטיקה הנדרש, באירועים מסוג זה.

  1. האם חברת הקייטרינג סוגרת לכם את כל הפינות?

וודאו שיש לחברת הקייטרינג, יכולת לשנע את כל הציוד הנדרש לטבע, בדקו האם הם דואגים לכל ענייני התשתיות: חשמל, גז ומים, הנדרשים לבישול בשטח, והאם הם מספקים שולחנות, כלי הגשה וכדומה. חשוב לסגור איתם מראש את כל הפרטים, כדי למנוע תקלות ואכזבות מיותרות.

  1. האם צורת ההגשה מתאימה ונכונה למקום האירוע?

עמדות אוכל לאירועים המפוזרות ברחבי המתחם, הן דרך מעולה להגשה באירוע בטבע. לא צריך לדאוג לשולחנות או למלצרים, ניתן לבשל נקודתית בדוכן, במקום להקים מתחם בישול ייעודי, והאורחים יכולים לנוע בחופשיות וליהנות מהיופי והקסם של הנוף שמקיף אותם.

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>