מדוע מומלץ להזמין קייטרינג שף לאירוע פרטי?

האם אתם מתכננים אירוע קטן, פרטי ואינטימי בבית? אולי אתם חוגגים את היציאה לפנסיה, לה חיכיתם שנים רבות, חוגגים ברית או בריתה בקרב בני המשפחה הקרובים, או יום הולדת עגול וחגיגי. לא משנה מה אתם חוגגים, אם הגעתם לשלב הסידורים וההכנות, תמיד מגיע הרגע שבו אתם עוצרים ואומרים לעצמכם – בשביל מה אני צריכ/ה את כל הבלגן הזה? ובינינו, אתם צודקים! ישנן כל כך הרבה חברות קייטרינג לאירוע פרטי, כל מה שאתם צריכים זה לבחור את המתאימה ביותר עבורכם, ולהאציל סמכויות בעלויות סבירות לחלוטין, למישהו אחר.

 

אז מדוע כדאי לכם להזמין קייטרינג, לאירוע הקטן שאתם מתכננים?

  1. למה להילחץ כשאפשר ליהנות!

גם אם אתם ממש אוהבים לארח ואפילו טובים בזה, אירוע של כמה עשרות אנשים, מצריך התארגנות שונה. תגלו מהר מאוד שאתם עסוקים 24/7 בקניות, תכנונים, בישולים, סידור הבית, דאגה לבידור באירוע, ובינתיים שכחתם לנשום וליהנות מהזמן המיוחד עם המשפחה והחברים. אז אל תשכחו שהאירוע הוא גם בשבילכם, ושיכרו חברת קייטרינג לאירועים, שתטפל לכם בכל הפרטים הקטנים של האירוע. כך תוכלו להיות אורחים בבית שלכם לערב אחד, בלי לחץ ובלי כאבי ראש מיותרים.

2. חסכו זמן וכסף! 
אולי תופתעו לשמוע, אבל העלות שתידרשו לשלם על קייטרינג היא לא בשמיים. תחשבו על הזמן המיותר שתיאלצו לבזבז בבישולים ובסידורים או על החופש מהעבודה שתיאלצו לקחת, כידוע זמן שווה כסף.  אם תרימו אירוע מאפס בכוחות עצמכם, תצטרכו לרכוש את חומרי הגלם ואז להרכיב תפריט שיענה על הצרכים של מרבית המוזמנים. גם בשלנים מעולים ומנוסים, מתקשים להרכיב תפריט לאירוע רב משתתפים, והתוצאה היא בזבוז כסף על חומרי גלם ומנות מיותרות שיזרקו לפח, מפני שלא היה בהן צורך. אם שירות מלא מחברת קייטרינג, יקר מדי עבורכם, תוכלו להסתפק בהזמנת מגשי אירוח מגוונים, או אולי 2-3 דוכני אוכל, וכך תחסכו את ההוצאה על מלצרים, שולחנות ועיצוב.

איך זה עובד? מה כוללת חבילת הקייטרינג?

במידה ותחליטו להזמין את חבילת הקייטרינג המלאה, צוות הקייטרינג ידאג להכל. הם יגיעו אליכם הביתה ביום האירוע עם כל הציוד, כולל  שולחנות וכיסאות, יקימו את דוכני האוכל והבופה וידאגו לעיצוב המתחם. את המנות שסגרתם איתם מראש, תמיד מכינים באותו היום ורק מחממים את האוכל הטרי במקום, לפני ההגשה. תידרשו לסגור מראש גם את סגנון ההגשה, ובמידה ותזדקקו להגשה לשולחנות, כמובן שהקייטרינג ייספק לכם צוות מלצרים מיומן. והכי חשוב, צוות הקייטרינג יחזיר לכם את הבית והמטבח, נקי ומצוחצח מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע.

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>