טיפים מנצחים לשדרוג אירוע החברה הבא שלכם

סוד גלוי שכל רכזת רווחה או אחראית משאבי אנוש מכירה בשנת 2021, הוא שנעשה בלתי אפשרי לרגש ולחדש, בכל הנוגע לאירועי חברה. בחברות הגדולות ובפרט בחברות ההייטק, אירועי החברה הפכו לנושא שבשגרה, ובכדי ליצור חוויה חדשה ומסעירה עבור העובדים, נדרשים מארגני האירוע להשקיע לא מעט זמן ומחשבה, כדי להפתיע ולהשאיר רושם חיובי אצל העובדים.

בדיוק לשם כך, ריכזנו מספר טיפים שישדרגו את אירוע החברה הבא שלכם, ויהפכו אותו ליצירתי, מדוייק ומפתיע! אז קדימה מתחילים.

1. הולכים על קונספט ייחודי 
זהו אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, ואם אתם שואפים לארגן אירוע חברה שכולם יזכרו, אתם חייבים לפני הכל לחשוב על קונספט מנצח. כל מה שצריך זה סיעור מוחות אפקטיבי, תקציב מפנק, והמון יצירתיות. תוכלו ללכת על קונספט של תוכניות ריאליטי, כמו המירוץ למיליון ומשחקי השף, או בהתאם לרמת החנוניות בחברה, ללכת על קונספט של גיבורי על, מלחמת הכוכבים או מסע בין כוכבים. השמים הם הגבול (או הכוכבים במקרה שלנו). 

 

  1. על עמדות אוכל מעוצבות כבר שמעתם?

עצה שלנו, לכו על דוכני אוכל, מבטיחים שלא תתחרטו. עמדות אוכל מעוצבות לאירועים, צברו פופולריות רבה בשנים האחרונות, ולא במקרה. כשתשוו בין דוכני אוכל, לבין שירות קייטרינג סטנדרטי לאירועי חברה, תגלו שדוכנים חוסכים לכם בעלויות מפני שלא תזדקקו למלצרים, רק למספר מגישים מצומצם בעמדות. בנוסף, תוכלו לנייד את הדוכנים הקומפקטיים לכל מקום שרק תרצו, ותוכלו ליהנות ממגוון עשיר של מנות. זאת באמצעות שילובים מיוחדים של  דוכנים, כל דוכן עם המומחיות והאטרקציות הייחודיות שלו.

תוכלו לשלב דוכן עם מגשי אירוח בלבד, ודוכנים בהם מכינים את האוכל בלייב, לדוגמה הכנת פיצות ופוקאצ'ות, שנכנסות לתנור לפי הזמנה, או צליית בשרים על הגריל בסגנון של "על האש".

 

 

 

 

הנה טעימה קטנה מדוכני הפוקאצ'ות והבאן אסאדו שלנו, כאן ב-  :TITaTu

פוקאצ'ות
עמדת פוקאצ׳ות ולחמים לאירועים

פיצות ופוקאצ'ות טריות וחמות היישר מהתנור!

ושלא נתחיל לדבר בכלל על הקינוחים, האורחים באירוע ידלגו בשמחה בין דוכני הקינוחים, כמו ילדים בחנות ממתקים (תרתי משמע). דמיינו דוכן של צ'ורוס וגלידה, לידו מגדל פנקייקים, ומילקשייקים מתוקים ומרעננים.

דוכני קינוחים שווים, שתוכלו למצוא אצלנו ב-  :TITaTu

בתמונה מימין: מיני צ'ורוס, מטוגן במקום

בתמונה משמאל: מילקשייק שוקולד בלגי, אוריאו, בייגלה בקרמל וטופי.

באן אסאדו

באן מאודה, מריחה של איולי כמהין, אנדיב סגול, חמוצים ובשר אסאדו מפורק מהעצם >>

  1. מחפשים חברת הפקות טובה!

אם אתם באמת מעוניינים באירוע מהסרטים, בחרו בחברת הפקות מנוסה, שתנצח על כל האירוע. זה יחסוך לכם הרבה כאב ראש ויבטיח לכם אירוע לא פחות ממושלם, כמו שהמקצוענים יודעים להרים.

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>