היתרונות של הזמנת שף פרטי לאירועי חברה

הגיע הזמן לארגן את אירוע החברה השנתי? שוב אתם שוברים את הראש, מה כבר אפשר לעשות השנה, שירגש, יחדש, ולא יזכיר את האירועים מהשנים הקודמות? אז לפני שאתם מרימים טלפון לחברת הקייטרינג לאירועי חברה, שעבדתם איתה בשנה שעברה, נסו לבדוק את האופציה של שף פרטי לאירועים.

אז מדוע כדאי לכם להזמין שף פרטי?

  1. ייעוץ קולינרי מותאם אישית לאירוע שלכם

אם יש לכם חזון מדוייק לגבי הקונספט של אירוע החברה הבא, השף הפרטי יוכל להתאים לכם את התפריט בצורה מושלמת, לנושא האירוע. התהליך כולל עיצוב ותכנון של התפריט ביחד עם השף, שיברר איתכם מה מטרת האירוע, כמה אורחים צפויים להשתתף ומהם התפריטים המועדפים עליכם. לאחר מכן השף יעניק לכם ייעוץ קולינרי, כדי לעזור לכם להרכיב תפריט עשיר, עם המנות המדוייקות ביותר עבורכם ועבור האירוע.

  1. מנות גורמה ושירותVIP

נמאס לכם ממגשי אירוח או דוכני אוכל שנראים אותו הדבר בכל מקום? אתם יכולים להיות בטוחים במאה אחוזים, שהחוויה הזו לא תהיה שגרתית. האורחים באירוע החברה וגם אתם המארגנים, תזכו למנות מעוצבות, מיוחדות, טריות ומשובחות, כמו שרק שפים מקצועיים מסוגלים ליצור. הפינוק ימשיך כמובן גם בקינוחים מדהימים, קוקטיילים ייחודיים, יין או כל מה שתבחרו לשלב בעת תכנון התפריט.

  1. בישול פרונטאלי – הצגה וארוחה במחיר אחד

השף הפרטי יספק לכם מופע שלם לצד הארוחה, כך שתיהנו מחבילה משולבת של בידור ומסעדת יוקרה. השף יכין את המנות בזמן שכלל האורחים צופים בו, בשילוב של קריינות אישית עם טיפים מיוחדים, והסברים מתובלים בהומור. ישנם שפים שאף מאפשרים לאורחים לסייע בהכנת הארוחה, ולשחק בלהיות סו שף לערב אחד ובלתי נשכח.  

  1. השף דואג להכל!

אתם ואתן, מפיקי האירוע, הגמדים הקטנים שרצים מאחורי הקלעים ודואגים שהעובדים ייהנו מהחוויה, תוכלו להירגע וליהנות מהאירוע, ביחד עם שאר האורחים. השף יגיע למקום האירוע עם חומרי הגלם הטריים, עם הכלים והציוד שלו ועם צוות מלצרים, בהתאם למה שסגרתם איתו מראש. הצוות ידאג גם לפינוי וניקוי המתחם לאחר האירוע, ויחסוך לכם הרבה כאב ראש.

מה חשוב לברר מול השף לפני האירוע?

חשוב שתגיעו לפגישה עם השף עם מידע מלא לגבי האירוע, מבחינת תקציב, כמות סועדים, בקשות מיוחדות כגון מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות וצמחוניות, לסובלים מאלרגיות ועוד. בנוסף, מומלץ לבקש מהשף תפריטים לדוגמה, ואז לקבל החלטה האם אתם מעוניינים בתפריטים קיימים או בתפריט ייחודי שיורכב עבורכם. מומלץ גם לסגור מראש, כמה אנשי צוות יגיעו לאירוע ואילו כלי הגשה וציוד כלולים במסגרת השירות.

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>