איך יודעים שהקייטרינג שבחרתי איכותי?

כולנו יודעים שהבחירה בקייטרינג איכותי, היא המפתח להפקת אירוע מוצלח, מהנה ובלתי נשכח!

זה לא משנה אם אתם בחיפושים אחר חברת קייטרינג לאירוע פרטי, לאירועי חברה, לבר/בת מצווה או לחתונה, המטרה היא זהה – למצוא את הקייטרינג האיכותי ביותר, שיספק לכם תפריט משובח ולא מתפשר, במחירים שמתאימים לתקציב שלכם.

אבל כאן מגיעה שאלת המיליון דולר, נניח שמצאתם קייטרינג שממש התרשמתם ממנו לטובה, איך תדעו האם מדובר בקייטרינג איכותי, שיספק לכם תפריט בריא וטעים או בקייטרינג בינוני ומטה, בכל הנוגע לאיכות המנות המוגשות, שיאכזב אתכם ואת האורחים ברגע האמת.

 

אז כדי לעזור לכם לצלוח את המשימה הלא פשוטה הזו, הכנו עבורכם 3 טיפים שיעזרו לכם לקבוע האם חברת הקייטרינג לאירועים, שאתם מעוניינים לשכור, אכן תספק לכם תפריט איכותי:

 

  1. אל תתביישו לשאול מהיכן מגיעים מרכיבי המנות וחומרי הגלם:

 

זו אמנם שאלה טריוויאלית לכאורה, אך זו השאלה החשובה ביותר שאתם יכולים לשאול את הקייטרינג. אל תרגישו לא בנוח, אתם אלו שמשלמים על השירות ואתם זכאים לתשובות.

אם מדובר בקייטרינג איכותי תרגישו זאת מיד, מכיוון שהם יהיו גאים לספר לכם מהיכן מגיעים חומרי הגלם, הם יהיו מצוידים בכל האישורים הרלוונטים עבור המזון ואף ישתפו אתכם במידע על ספקי המזון שלהם.
אם המצב הפוך- אם הם משדרים תשובות לא ברורות ו/או חסרות ביטחון לשאלות הפשוטות הללו, עשו לעצמכם טובה והמשיכו לבדוק מועמדים אחרים.

  1. קורס מבוא לשף המתחיל – כיצד תדעו אם חומרי הגלם איכותיים?

 

ככלל, כל חברת קייטרינג שמכבדת את עצמה תקנה חומרי גלם טריים, באיכות הגבוהה ביותר, שיגיעו סמוך לזמן ההכנה ביום האירוע. לדוגמה:

ירקות: חייבים להיות טריים, אם יש ספק לגבי הפריכות של החסה או שהעגבנייה ירוקה מדי, זה עלול להשפיע על הטעם של המנה כולה.

בשרים: מבשר קפוא, לא תקבלו סטייק איכותי באמת וזה יתבטא בטעם של המנה. חייבים נתח טרי, שנרכש ביום האירוע.

קינוחים: המפתח להכל הוא שוקולד וחמאה משובחים. חמאה ושוקולד גולמי איכותיים, שנרכשו מספק מקצועי שמתמחה בחומרי אפייה, יקפיצו כל קינוח לרמה של פטיסרי או שוקולטרי בפאריז.

 

  1. כמו שלא הולכים רעבים לסופר, אל תגיעו רעבים לטעימות:

 

חשוב שתתעקשו על טעימות בזמן אמת, באירוע של לקוח אחר. שכן מנות שיוגשו לכם אישית ישירות מהשף, לא בהכרח משקפות את איכות המנות באירוע רב משתתפים. רשמו לעצמכם הכל, כולל סוג המנות, מה חשבתם עליהן, ושאלות שיש לכם לשף או לקייטרינג, בנוגע לשינויים או תוספות שתרצו. אבל הכי חשוב, אל תגיעו רעבים, כי אז הכל טעים.

 

 

 

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>