איך בוחרים קייטרינג לאירועי חורף?

קבלו מאיתנו המלצות למנות שכדאי לשלב בקייטרינג של אירוע חורפי >>

ערב חורפי וגשום, תמיד מרומם את מצב הרוח ומעורר את התיאבון. דמיינו שהאורחים של האירוע המושלם שאירגנתם, מתחילים להגיע, כולם ממהרים פנימה כדי להתחמם מהגשם והקור שבחוץ, וליהנות מארוחה טובה.  

אז כדי שתוכלו להרכיב תפריט חורף מדהים, עם חברת הקייטרינג שתבחרו לאירוע הפרטי או לאירוע החברה, הכנו עבורכם מדריך קצר עם מנות מומלצות לאירועי חורף, שיחממו לכם את הלב:

מה יותר טוב ממרק חם ומהביל בעיצומו של החורף?

אין מנה שיוצרת יותר אווירה של חורף מאשר מרק. לכן, זה לא מפתיע שהמנה הזו מככבת בכל אירוע חורפי שמכבד את עצמו. תוכלו להגיש מרק ישירות לשולחן, באמצעות דוכני אוכל או אפילו לחלק שוטים של מרק למוזמנים, בקבלת הפנים של האירוע. הנה כמה המלצות למרקים מיוחדים של קייטרינג ,TITaTu שתוכלו להגיש: מרק קרם ערמונים בניחוח כמהין, מרק כתומים – בטטה, גזר, דלורית, בניחוח של קארי צהוב וחלב קוקוס או מרק בצל וכרישה, מוגש עם ברוסקטות קלויות.

עמדת מרקים לאירועים
קייטרינג TiTaTu לאירועים | דוכן מכסיקו וארגנטינה בשרים

מנה עיקרית לחמם לכם את החורף!

חשוב לדאוג למאכלים חמים ומפנקים ולוודא שאתם לא שוכחים את הצמחונים והטבעונים. לכן, חשוב שתבחרו חברת קייטרינג לאירועים, שיודעת איך להיות יצירתית ולהרים ארוחה גם עם מנות שאינן בשריות, כדי שאף אחד לא יישאר רעב. הנה מספר המלצות למנות עיקריות, שתוכלו למצוא אצלנו ב-  :TITaTu באן מאודה, מריחה של איולי כמהין, אנדיב סגול, חמוצים ובשר אסאדו מפורק מהעצם.

כולם רעבים בחורף, אז איזה כיף שהגיע הזמן לקינוח!

רגע לפני שמגיעים לקינוחים, חשוב שתדאגו לאפשרויות מגוונות של משקאות חמים, שיהיו זמינים לאורך האירוע כולו ובפרט בשעת הקינוח. חוץ מקפה, מומלץ להגיש מגוון רחב של תה וחליטות טריות, שוקו בטעמים לילדים ולצעירים ברוחם, וליקרים מתוקים שתמיד כיף לקבל ביחד עם הקינוח. הנה מספר המלצות לקינוחים שווים, שתוכלו למצוא אצלנו ב-  :TITaTu

הדוכן המיוחד הזה, יפיץ ניחוח נהדר לכל עבר: מגדל של פנקייקים או וופל בלגי, שהם פשוט מושלמים לחורף, עם המון שוקולדים, הרבה תוספות וארגז של שחיתויות.

דוכן פנקייקס

קצת אלכוהול תמיד מרומם את מצב הרוח

רוצים להוסיף טוויסט נחמד לערב הגשום? אלכוהול תמיד עושה את העבודה. אבל חוץ מתפריט המשקאות הרגיל, סנגרייה חמה היא תוספת מושלמת לערב החורפי, שתקפיץ את מצב הרוח של כולם.

ומה עם קצת בריאות?

החורף מביא איתו ניחוחות של פירות הדר וויטמין סי, שהם כידוע גם בריאים וגם טעימים. תוכלו לשלב אותם במגוון דרכים, בתפריט שתציעו לאורחים באירוע: מסלטים ועד לפתנים מרעננים.

למלא את הלב והבטן זה קייטרינג TiTaTu, דברו איתנו >>